NONSTOP HOTLINE
296 826 296
English Slovenčina

Nekupujte server. S dedikovaným serverem od SuperHostingu už nikdy nebudete ve tři ráno shánět nový disk.

FAQ – Dedikované servery

Pro nové i stávající zákazníky jsme připravili přehled nejčastějších dotazů. Pokud nenaleznete hledanou odpověď, obraťte se prosím na obchodní oddělení.

1. Jak rychle lze zřídit Dedikovaný server?

Záleží na typu serveru, který si vyberete, zda ho máme skladem či je nutné server objednat u dodavatele.  Nejoblíbenější HW sestavy s OS Debian Linux umíme zřídit v pracovní den do několika hodin. Speciální serverové sestavy je možné dodat do 5 pracovních dnů od objednání.

2. Jak je to s licencemi na OS Windows?

Zákazník si buď dodá vlastní licenci nebo lze licence pronajmout v rámci Programu Microsoft® Service Provider License Agreement (SPLA).

3. Zajístíte prvotní instalaci OS?

Ano, prvotní instalace čistého OS je zdarma.

4. Mohu si nainstalovat OS přes Dlouhou Packu?

Ano, praxí je, že si zákazníci instalují OS sami. Technici v datacentru připraví server, připojí k němu Dlouhou Packu a zákazník si poté OS sám nainstaluje.

5. Co se stane v případě HW poruchy serveru?

V případě poruchy serveru či  některé z komponent situaci vyřešíme a uvedeme server do plně funkčního stavu. Smluvně garantujeme maximální čas pro vyřešení.

6. Je možné přeinstalovat OS?

Ano. Pro novou instalaci kontaktujte obchodní oddělení.

7. Jak je to s používáním Dlouhé Packy?

Dlouhou Packu  technici připojí k serveru na základě elektronické či telefonické žádosti z autorizovaného kontaktu. Jakmile činnost s packou ukončíte, bude packa od serveru odpojena.

8. Kolik dostanu k serveru IP adres?

Standardní nabídka zahrnuje 5 x IPv4 adresu k serveru. Po dohodě je možné získat IP adres více.

9. Provozujete IPv6 adresy?

Ano, IPv6 jsou v plném provozu.

10. Kde je umístěné datacentrum?

České datacentrum se nachází na adrese Tiskařská 10, Praha 10 v areálu TTC Teleport.

11. Je možné rozšírení serveru během smluvního období?

Ano. Rozšíření lze realizovat. Přidáváme další HDD, RAM nebo procesor. Při kapacitních nedostatcích měníme celý server.

12. Umí Moudré Očko zobrazit statistiky pro každou IP adresu?

Ano, nástroj toto umí.

13. Umí Moudré Očko rozlišit přenosy do CZ a zahraničí pro každou IP adresu?

Ano, služba podporuje toto rozdělení.

14. Chci si objednat zálohování dedikovaného serveru. Jak postupovat?

Zákazníci dedikovaných serverů si bežně dokupují zálohování dat. Pro objednávku stačí vyplnit formulář v MCP (Managed Control Panel) nebo kontaktovat obchodní oddělení. K správnému nastavení je nutný úkon na straně zákaznického serveru. Standardní doba zřízení je 1 pracovní den.

15. Nedaří se mi správně nastavit OS. Pomužete mi s administrací?

Ano, naši administrátoři pomohou s přípravou OS po SW stránce. Pro realizaci kontaktujte obchodní oddělení.

16. Jak získám přístupy do Managed Control Panelu?

Pro zaslání přístupu stačí kontaktovat technickou podporu nebo obchodní oddělení v pracovní době a přístupy budou odeslány obratem.

17. Jaké další služby mi můžete k dedikovanému serveru nabídnout?

Nabízíme zálohování dat a databází, e-mailové služby, administraci serverů atd. Se specifickým požadavkem se prosím obraťte na obchodní oddělení.

Vybrat dedikovaný server

Zákaznická podpora

Potřebujete poradit? Rádi Vám poradíme ;) Těšíme se na dotaz ;) Jsme tu jen pro Vás ;) Máme skvělé rady ;) Jsme výborní rádci ;) Tak už nám napište :-P
Volejte 296 826 296

Kontaktní formulář

Produkty

Sledujte SuperHosting
SuperHosting Facebook SuperHosting Twitter SuperHosting Google+

Mapa stránek

Kontakty

Nonstop technická podpora
+420 296 826 296
podpora@superhosting.cz

Datacentrum Praha - restarty serverů
+420 296 826 299
telehouse@superhosting.cz

Obchodní oddělení
+420 296 826 292
obchod@superhosting.cz

Kanceláře Praha
Na Šafránce 33
101 00 Praha 10, Vinohrady

Další kontakty

Aktuality

5.8.2015

Výpadek konektivity - 5.8.2015 - 18.32 - 18.42

V čase 18.30 - 18.42 došlo k výpadku ~ 20% IP konektivity v datacentru TTC.

30.7.2015

Omluva a vysvětlení výpadku sítě SuperHostingu z 30.7.2015

Vysvětlení čtvrteční nedostupnosti SuperHosting sítě.

Další aktuality

Zavřít Zavřít

Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.

Děkujeme za Váš zájem. Co nejdříve Vás budeme kontaktovat (většinou do hodiny, nejpozději následující pracovní den).



V případě naléhavých požadavků jsme Vám k dispozici NONSTOP na telefonním čísle: +420 296 826 296.

K našim základním produktům poskytujeme i mnoho doplňkových služeb, které rozhodně doporučujeme projít.