NONSTOP HOTLINE
296 826 296
English Slovenčina

Jsme na trhu opravdu dlouho, máme zkušenosti, které nám ostatní závidí a naši práci si užíváme ;)

Slovník pojmů

 
 

B

Bijk – Bijk je monitoring zátěže serverů vyvinut naší společností. Bijk je dimenzován pro všechny unixové operační systémy a je pro zákazníky Managed serverů zdarma ve verzi Basic.

D

Dedikovaný server – Pronájem serveru dle aktuální nabídky. Poskytovatel je zodpovědný za HW složku (konektivita, napájení, servis HW, 24/7 technická podpora). Za SW složku – operační systém a jeho administraci zodpovídá zákazník. Službu dedikovaný server lze rozšířit o volitelné složky – např. zálohování dat.

Dlouhá packa – Dlouhá packa slouží na jednoduchou vzdálenou obsluhu a správu serveru i v případě, kdy na serveru neběží operační systém. Dlouhá packa umožní zákazníkovi přístup na server z domova či jakéhokoliv místa na světě přes webový prohlížeč bez nutnosti fyzické přítomnosti u serveru.

DNS – (Domain Name System) je hierarchický systém doménových jmen, jehož funkcí jsou vzájemné převody doménových jmen a IP adres. Vedení DNS do určitého rozsahu je součástí všech námi poskytovaných služeb.

H

HW servis – představuje údržbu a opravy hardwaru, výměnu vadných součástek a garanci bezproblémového odstranění poruchy u Managed a Dedikovaných serverů.

Housing – housing znamená pronájem prostoru pro zákazníkův server, přičemž zákazník je majitelem serveru. Pronajímatel prostoru pro umístění serveru zajistí veškeré technické podmínky pro fungování serveru a připojení do sítě internet. Zákazník je mimo jiné zodpovědný za servis hardwaru a administraci operačního systému.

I

IP adresa – unikátní označení serveru v síti internet.

ISP provider – (Internet service provider) je poskytovatel internetového připojení. Jedná se o firmu nebo organizaci, která zprostředkovává přístup do Internetu, tj. poskytuje telekomunikační služby většinou pro koncové uživatele.

L

Linux – operační systém v open source provedení, který je využíván jako prostředí na majoritním množství serverů.

Ližiny – jsou postranní úchytné součástky, které umožňují montáž serverů v U provedení do racku. Je používáno také označení kolejnice.

 

M

Mailhosting – služba, která umožní zřídit elektronickou poštu u zákaznických domén.

Managed backup – je náš název pro asistované zálohování zákaznických dat a databází. Služba je součástí Managed serverů a lze ji přiobjednat i k dalším produktům.

Managed server – Kompletní služba s maximální přidanou hodnotou. Zákazník si server pronajímá. Poskytovatel je zodpovědný za HW složku (konektivita, napájení, servis HW) i za SW složku (administrace OS, instalace, zálohování dat – celkovou SW správu serveru).

Moudré očko – Moudré očko je nástroj, který sleduje datový tok mezi serverem a internetem. Každý zákazník získá statistiky datového toku v rámci ČR, SK i zahraničí.

P

Pronájem serveru – služba zahrnuje pronájem vybraného HW, umístění serveru v našem datacentru, dodávku kvalitní konektivity a služby, které jsou samozřejmostí jako např. nonstop technická podpora, restarty, rychlé opravy HW atd. V případě zájmu je možné službu poskytovat včetně kompletní administrace serveru.

R

Rack – česky také rozvaděč, je název pro kolokační skříň, do které jsou umisťovány zákaznické servery.

S

Server Housing – Server v majetku zákazníka je umístěn do datacentra poskytovatele. Poskytovatel je zodpovědný za prostor v datacentru, napájení, dodávku konektivity a 24/7 technickou podporu. Ostatní zodpovědnosti jsou na straně zákazníka.

SLA – (Service Level Agreement) je smluvní garance, která přesně definuje předpokládaný rozsah, úroveň a intenzitu služeb poskytovaných zákazníkovi. Definuje oboustranné postihy v případě jeho nedodržení.

SPLA – Program Microsoft® Service Provider License Agreement (SPLA) umožňuje naší společnosti licencovat produkty společnosti Microsoft měsíčně za účelem poskytování služeb a hostovaných aplikací jejich koncovým zákazníkům.

SuperBond = 2 x konektivita pro každý server. V případě poruchy síťové karty serveru nebude realizován výpadek služby. Pro každý server dostanete 2 x přípojku do internetu – jednu hlavní a druhou záložní. SuperBond je zapotřebí donastavit i na úrovni serveru.

U

U – z anglického unit se začalo používat označení U pro velikost jednotky v kolokačním stojanu. Moderní servery jsou vyráběny ve verzích 1U, 2U apod.

Uplink – česky přípojka, je kabel, který přivádí k serveru internet.

V

Virtuální server – fyzický server lze pomocí programů pro virtualizaci rozdělit na několik virtuálních. Na jednom fyzickém serveru poté funguje určitý počet serverů virtuálních.

VMware – software, který umožňuje virtualizaci fyzických serverů

X

Xen – je software, který umožňuje připravit na serveru virtuální prostředí.

Zákaznická podpora

Potřebujete poradit? Rádi Vám poradíme ;) Těšíme se na dotaz ;) Jsme tu jen pro Vás ;) Máme skvělé rady ;) Jsme výborní rádci ;) Tak už nám napište :-P
Volejte 296 826 296

Kontaktní formulář

Produkty

Sledujte SuperHosting
SuperHosting Facebook SuperHosting Twitter SuperHosting Google+

Mapa stránek

Kontakty

Nonstop technická podpora
+420 296 826 296
podpora@superhosting.cz

Datacentrum Praha - restarty serverů
+420 296 826 299
telehouse@superhosting.cz

Obchodní oddělení
+420 296 826 292
obchod@superhosting.cz

Kanceláře Praha
Na Šafránce 33
101 00 Praha 10, Vinohrady

Další kontakty

Aktuality

12.4.2016

Nové procesory Intel E5 V4 8core

V květnu přidáme do nabídky nové CPU Intel 2 x E5-2620V4 jako Eight-core s frekvencí 2,1 Ghz.

6.1.2016

SSL certifikáty zdarma

Nově nabízíme důvěryhodné SSL certifikáty bezplatně, s aktivací v realném čase. Díky technologii Let's Encrypt.

Další aktuality

Zavřít Zavřít

Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.

Děkujeme za Váš zájem. Co nejdříve Vás budeme kontaktovat (většinou do hodiny, nejpozději následující pracovní den).



V případě naléhavých požadavků jsme Vám k dispozici NONSTOP na telefonním čísle: +420 296 826 296.

K našim základním produktům poskytujeme i mnoho doplňkových služeb, které rozhodně doporučujeme projít.