NONSTOP HOTLINE
296 826 296
English Slovenčina

Jsme na trhu opravdu dlouho, máme zkušenosti, které nám ostatní závidí a naši práci si užíváme ;)

Slovník pojmů

 
 

B

Bijk – Bijk je monitoring zátěže serverů vyvinut naší společností. Bijk je dimenzován pro všechny unixové operační systémy a je pro zákazníky Managed serverů zdarma ve verzi Basic.

D

Dedikovaný server – Pronájem serveru dle aktuální nabídky. Poskytovatel je zodpovědný za HW složku (konektivita, napájení, servis HW, 24/7 technická podpora). Za SW složku – operační systém a jeho administraci zodpovídá zákazník. Službu dedikovaný server lze rozšířit o volitelné složky – např. zálohování dat.

Dlouhá packa – Dlouhá packa slouží na jednoduchou vzdálenou obsluhu a správu serveru i v případě, kdy na serveru neběží operační systém. Dlouhá packa umožní zákazníkovi přístup na server z domova či jakéhokoliv místa na světě přes webový prohlížeč bez nutnosti fyzické přítomnosti u serveru.

DNS – (Domain Name System) je hierarchický systém doménových jmen, jehož funkcí jsou vzájemné převody doménových jmen a IP adres. Vedení DNS do určitého rozsahu je součástí všech námi poskytovaných služeb.

H

HW servis – představuje údržbu a opravy hardwaru, výměnu vadných součástek a garanci bezproblémového odstranění poruchy u Managed a Dedikovaných serverů.

Housing – housing znamená pronájem prostoru pro zákazníkův server, přičemž zákazník je majitelem serveru. Pronajímatel prostoru pro umístění serveru zajistí veškeré technické podmínky pro fungování serveru a připojení do sítě internet. Zákazník je mimo jiné zodpovědný za servis hardwaru a administraci operačního systému.

I

IP adresa – unikátní označení serveru v síti internet.

ISP provider – (Internet service provider) je poskytovatel internetového připojení. Jedná se o firmu nebo organizaci, která zprostředkovává přístup do Internetu, tj. poskytuje telekomunikační služby většinou pro koncové uživatele.

L

Linux – operační systém v open source provedení, který je využíván jako prostředí na majoritním množství serverů.

Ližiny – jsou postranní úchytné součástky, které umožňují montáž serverů v U provedení do racku. Je používáno také označení kolejnice.

 

M

Mailhosting – služba, která umožní zřídit elektronickou poštu u zákaznických domén.

Managed backup – je náš název pro asistované zálohování zákaznických dat a databází. Služba je součástí Managed serverů a lze ji přiobjednat i k dalším produktům.

Managed server – Kompletní služba s maximální přidanou hodnotou. Zákazník si server pronajímá. Poskytovatel je zodpovědný za HW složku (konektivita, napájení, servis HW) i za SW složku (administrace OS, instalace, zálohování dat – celkovou SW správu serveru).

Moudré očko – Moudré očko je nástroj, který sleduje datový tok mezi serverem a internetem. Každý zákazník získá statistiky datového toku v rámci ČR, SK i zahraničí.

P

Pronájem serveru – služba zahrnuje pronájem vybraného HW, umístění serveru v našem datacentru, dodávku kvalitní konektivity a služby, které jsou samozřejmostí jako např. nonstop technická podpora, restarty, rychlé opravy HW atd. V případě zájmu je možné službu poskytovat včetně kompletní administrace serveru.

R

Rack – česky také rozvaděč, je název pro kolokační skříň, do které jsou umisťovány zákaznické servery.

S

Server Housing – Server v majetku zákazníka je umístěn do datacentra poskytovatele. Poskytovatel je zodpovědný za prostor v datacentru, napájení, dodávku konektivity a 24/7 technickou podporu. Ostatní zodpovědnosti jsou na straně zákazníka.

SLA – (Service Level Agreement) je smluvní garance, která přesně definuje předpokládaný rozsah, úroveň a intenzitu služeb poskytovaných zákazníkovi. Definuje oboustranné postihy v případě jeho nedodržení.

SPLA – Program Microsoft® Service Provider License Agreement (SPLA) umožňuje naší společnosti licencovat produkty společnosti Microsoft měsíčně za účelem poskytování služeb a hostovaných aplikací jejich koncovým zákazníkům.

SuperBond = 2 x konektivita pro každý server. V případě poruchy síťové karty serveru nebude realizován výpadek služby. Pro každý server dostanete 2 x přípojku do internetu – jednu hlavní a druhou záložní. SuperBond je zapotřebí donastavit i na úrovni serveru.

U

U – z anglického unit se začalo používat označení U pro velikost jednotky v kolokačním stojanu. Moderní servery jsou vyráběny ve verzích 1U, 2U apod.

Uplink – česky přípojka, je kabel, který přivádí k serveru internet.

V

Virtuální server – fyzický server lze pomocí programů pro virtualizaci rozdělit na několik virtuálních. Na jednom fyzickém serveru poté funguje určitý počet serverů virtuálních.

VMware – software, který umožňuje virtualizaci fyzických serverů

X

Xen – je software, který umožňuje připravit na serveru virtuální prostředí.

Zákaznická podpora

Potřebujete poradit? Rádi Vám poradíme ;) Těšíme se na dotaz ;) Jsme tu jen pro Vás ;) Máme skvělé rady ;) Jsme výborní rádci ;) Tak už nám napište :-P
Volejte 296 826 296

Kontaktní formulář

Produkty

Sledujte SuperHosting
SuperHosting Facebook SuperHosting Twitter SuperHosting Google+

Mapa stránek

Kontakty

Nonstop technická podpora
+420 296 826 296
podpora@superhosting.cz

Datacentrum Praha - restarty serverů
+420 296 826 299
telehouse@superhosting.cz

Obchodní oddělení
+420 296 826 292
obchod@superhosting.cz

Kanceláře Praha
Na Šafránce 33
101 00 Praha 10, Vinohrady

Další kontakty

Aktuality

5.8.2016

Příčina výpadku IP konektivity v TTC

5.8.2016 - 18.08 - 18.54,

12.4.2016

Nové procesory Intel E5 V4 8core

V květnu přidáme do nabídky nové CPU Intel 2 x E5-2620V4 jako Eight-core s frekvencí 2,1 Ghz.

Další aktuality

Zavřít Zavřít

Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.

Děkujeme za Váš zájem. Co nejdříve Vás budeme kontaktovat (většinou do hodiny, nejpozději následující pracovní den).



V případě naléhavých požadavků jsme Vám k dispozici NONSTOP na telefonním čísle: +420 296 826 296.

K našim základním produktům poskytujeme i mnoho doplňkových služeb, které rozhodně doporučujeme projít.